15 Şubat 2011 Salı

TuzKoktuDAVAsı 7temmuz2011 saat.11.30 Ankara 5. SulhCeza Saat10 www.AdaletPlatformu.net

TuzKoktuDAVAsı 22Şubat Ankara 5. SulhCeza Saat10 www.AdaletPlatformu.net http://www.facebook.com/event.php?eid=181679278540799
Ebedi Saadet, Uyarı Feyz ve RABBani HAYAT REHBERİMİZ Kur'anı Anlayarak Oku-Okut, Yaşa-Yaşat.  KuraniHayatlı BİRR ÖMR Kuransız Bin Ömürden Üstündür. www.KuranKonseyi.com www.facebook.com/adaletplatformu  www.ademcevik.net +905322467411 Adaletsizliğe ve Zulme Dilsiz Şeytanlık, Kur'anın Hükümlerine Hakarete Sessizlik Belhum Adallıktır. Tevbe24 Hud113 www.tevhidnesli.de www.ergenekon.ws







Bilgi
TUZ KOKTU DAVASI... TUZ KOKUTMAK 3 MAYMUNLARI OYNAMAK SERBEST LAKİN TUZ KOKTU DEMEK 3 MAYMUNLAR OYNANIYOR DEMEK YASAK DAVASI 22 ŞUBAT 2011 ANKARA 5. SULHCEZA 2010/1798
http://www.habervaktim.com/haberoku.php?id=126109
http://www.showhaber.com/adalet-platformu-baskani-cevikten-danistay-onunde-kokmus-balik-ve-tuzla-eylem-291994.htm
http://www.netgazete.com/News/697416/danistay_saldirisini_tuzla_protesto_ettiler_.aspx

http://mercanmedya.com/say/s10.aspx?habid=760http%3A%2F%2Fwww.mercanmedya.com%2Fsay%2Fs10.aspx%3Fhabid%3D609

JİTEM'den savcıya ‘dava aç' talimatı

Darbecilere karşı yaptığı suç duyurusu ve protesto eylemleriyle gündeme gelen Adalet Platformu Başkanı Adem Çevik'in, geçtiğimiz günlerde Anayasa Mahkemesi'nin önünde düzenlediği protesto eylemi sonrasında polisler tarafından apar topar Ankara Adliyesi'ne götürüldüğü öğrenildi.


“DANIŞTAY ÖNÜNDE NİYE EYLEM YAPTIN?” SORGUSU
Ankara Cumhuriyet Savcısı Kürşat Kayral'ın talebi doğrultusunda şüpheli sıfatıyla ifadesi alınan Çevik'e, “Danıştay önünde niye eylem yaptığı” soruldu. 08.06.2010 tarih ve 2010-1740 soruşturma numaralı tutanakta Çevik, “Basın açıklaması yaptım. Amacım hakaret kastı değil, ilgili kurumları hukuka saygılı olmaya davet etmektir. İfademin ve yargılamamın YARSAV üyesi olmayan kişilerce yapılmasını talep ediyorum” dedi. Darbecileri ve hukuksuzlukları protesto etmeye devam edeceğini söyleyen Çevik, 17.05.2010 tarihinde Danıştay önünde, üzerinde AYM, HSYK, JİTEM, YARGITAY, TSK ve DANIŞTAY yazılı kağıtlar, ortasına kokmuş balıklar ve üzerlerine de tuz dökerek “hukuk koktu” eylemi yapmıştı.

KERHEN GÖTÜRÜLDÜ...
Vakit'e konuşan Çevik, darbecilere yönelik mücadelesini sürdüreceğini belirterek, tutanağa yansımayan detayları şöyle anlattı: “8 Haziran 2010 tarihinde Anayasa Mahkemesi'nin önünde hukuksuz kararlarını protesto etmek gayesiyle yaptığım basın açıklaması sonrasında 19 basın mensubunun gözleri önünde 06 RBT 46 plakalı bir araca kendilerinin sivil polis olduğunu kimlik göstermeden söyleyen 3 kişi beni araca bindirerek ‘Basın savcısı Kürşat Kayral'a ifade için götürüyoruz' dediler. Ben de ‘Tebliğ yok, yazılı talimat-çağrı yok, gözaltı kararı yok. Ben kendim giderim' dediğimde ‘Savcı Kayral'ın talimatı' denilerek kerhen götürüldüm.”

İFADEYİ BİLE HAZIRLAMIŞLAR!
Çevik, şöyle devam etti: “Savcılığa giderken saat 11.15 civarı defalarca avukatım Berrin Yeşilyurt'u aradım ama maalesef ulaşamadım. Savcının odasına ifade için gittiğimde ‘Avukatım yok, sonra avukatımla gelip ifade vereyim' dediğimde savcı ‘Avukata gerek yok. İfaden zaten hazır. İmza atıp gidebilirsin. Seni alıkoymayacağız' dedi.”

SAVCI: “JİTEM İHBAR ETTİ, BEN DE SORUŞTURMA AÇTIM”
“İmzalamam için uzattığı kağıdı okuduğumda 17 Mayıs saat 11.00'de Danıştay önünde yaptığım tuz ve kokmuş balıklı basın açıklamasında ‘yaptığım eylemlerde yargıçlara hakaret ettiğim ve tüm suçlamaları kabul ettiğim' yazılı belge ben gelmeden hazırlanmış. Ben ‘Bu metne imza atmam. Kim şikayetçi?' dediğimde ‘JİTEM' dedi. Varlığı kabul edilmeyen JİTEM şikayetçi ise güzel gelişme. ‘Suçlamaları reddediyorum yazarsanız imzalarım' dedim. Öyle deyince ‘JİTEM ihbar etti, ben kendim soruşturma açtım' dedi.”

“O BİZİM BİLECEĞİMİZ İŞ”
“Ben de hemen çantamdaki Star, Vakit, Taraf, Bugün, Zaman ve Yeni Şafak gazetelerini çıkararak ‘Seyfi Oktay ile Kadir Özbek'in telefon-ses kayıtlarındaki anayasal düzeni değiştirmek için yargıçlara-mahkemelere etki yapan konuşmalara da dava açarsınız inşallah' dediğimde sert bir tavır ve ses tonuyla ‘o bizim bileceğimiz iş' dedi ve ‘Şikayete konu veya konular hakkında neyle suçlanıyorsam doküman-belge istiyorum' dediğimde de maalesef verilmedi.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder